dissabte, 3 de desembre del 2005

No aniré a Madrid


Ferran m'ha passat un CD amb fotos. En ell hi ha algunes del 2003, que a hores d'ara em sembla la prehistòria... Les fotos porten records, deu ser per això que les fem. En el meu cas així és, doncs "guapo", "guapo", el que s'enten per "guapo" no sóc. ;) Però de quan en quan, molt de quan en quan.. m'agrada recdar coses. Així doncs he decidit posar alguna foto per ací que em porte bons records.
La podré vore quan entre al meu blog i tindre bons records abans d'escriure els meus destarifos qüotidians. Ja vos ho avisí,no anava a ser massa pretenciós amb este blog.
He triat esta de la meua última visita a Madrid, l'any passat. En tot el 2005 no hauré anat una sola vegada. No m'haguera molestat anar, al cap i a la fi, no tinc res en contra d'eixa ciutat i la seua gent per molt que algú tinga "segrestada" la sobirania dels valencians en algun raconet del "Madriz de los Austrias" . De fet volia anar este mes, per vore actuar als Obrint Pas. haguera estat curiós sentir-los allí i trobar-me amb Xavi i els seus en el que haguera estat el meu tercer concert en directe (sí, què passa?) . Eixe dia estaré a Alacant , a un acte del BLOC, pel que no podré xafar la ciutat de Manzanares, i encara no sé si podré anar a saludar a Jordi and Cia , de les JERPV. Alacant, per molt que diguen, encara no és un barri de Madrid.
Demà, vull dir hui, també estaré pel sud del país. A Sant Vicent del Raspeig, a una tancada, dis-li organitzativa, dis-li Gran Hermano, dis-li festa. Si ve al cas, ja comentarem per ací com ha anat la cosa.
La lírica per a un altre dia. Últimament em sent persona humana amb sabatilles d'anar per casa.
Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com