dilluns, 31 de juliol del 2006

BLOG A LA MAR

Xavi d'Alacant em diu queja no es pot entrar al meu bog sense tnidre a mà un paquet de mocadors. Conyetes a banda ja vaig dir que potser en algun moment en ficaria més intimista i supose que a més d'un li haurà cridat l'atenció. Què hi farem?, estem en ple periode de vacances i tracte de desconnectar una miqueta de les coses de sempre. Una miqueta i no massa per que d'una banda no faré res especial per vacances i dos per que estem en un moment de suspens i expectativa política sostinguts.
Així, este cap de setmana l'he passat al Rock a la Mar, que els amics de Dénia s'han currat aprofitant l'experiència de gent com Contrí o tots els que havien fet possible aquell Almadrava Rock d'Els Poblets, quan allà les gavines estaven al cel i no al capdavant de l'Ajuntament. A tots ells la meua enhorabona pel seu voluntarisme i les hores invertides en fer-ho possible.
He gaudit del festival a la meua manera, anant a la meua bola que és, possiblement, com més m'agrada anar sense que això implique no trobar a faltar nombroses excepcions. Paradoxes! El cas és que he pogut conèixer uns quants valcomers, raconaires i fins i tot militants del BLOC JOVE que fins ara desconeixia. A les novetats cal sumar els retrobaments, tot i que breus temporalment, dels qui ja coneixia. Sense cap excepció destacada tot ha estat la mar de satisfactori.
Com satisfactori, per no dir, fipant (que sona menys pedant), ha estat comprovar quina és l'acollida de la campanya Adéu PP i les seues implicacions. Un grapaet de telèfons i correus de futurs militants i simpatitzants és el balanç més polític del festival. Potser també caldria afegir una emotiva "treva" amb els JERPV'is... ;)
El suau morenet, el lleuger i i·lògic insomni, i altres assumptes destaquen per la part més personal. Però potser de tot allò viscut durant aquelles 48 hores em quede amb la meua incursió al festival entre bastidors, al backstage que és diu en anglés. Un que és molt dotoret no pugué evitar la invitació a viure el concert dels Obrint Pas des de tan a prop com es podia. Tot i que sóc com sóc açò no és un blog de societat i em limitaré a destacar la qualitat humana d'eixa panda de músics que acabaran per fer apitxar a la resta del domini lingüístic... amb sort ;)
Això i l'alegria de trobar-me a Jaume, un component d'Orxata Sound System, fent bolos ambels de la flama pel món. Ara que ha aparcat la sociologia per centrar-se en la guitarra espere, com li vaig dir, que no oblide les arrels, i que gaudisca de la gira internacionalista.
I com que per a mi no hi ha bitllets reservats en cap avió, i em quedaré pel país durant el que queda d'estiu, vaig a vore si la caloreta de la nit no m'impedix conciliar la son. Si el somni és plaenter potser fins i tot que el compartisca amb vosaltres, o amb algun d'aquells lectors imaginats, per als que està escrit este blog.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

I si aprofites per fer un "plaenter" curset de valencià?

Daniel Monfort ha dit...

Encantat de haver-te conegut personalment Pere.

Pere Fuset ha dit...

Mongel ja tardes en enviar les fotosi tu Dani, disculpa'm la lentitud de reflexos de l'altre dia.. a banda de tímid estava una miqueta espeset ;)

Daniel Monfort ha dit...

A eixes hores i amb el que es sol potar carregat a dins ningú està plenament lúcid. Perdonat ;)

Anònim ha dit...

jo tambe desitge que Jaume s'ho passe be, pero que no es centre en la guitarra, i que continue en el baix que tan be se li dona! XD

Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com