dimarts, 31 d’octubre del 2006

Halloween

Dimarts 30 és Halloween (abans es celebrava la nit de les ànimes del 1 al 2..). Recorde que l'any passat vaig vore pel barri uns cartellets a les parets que demanaven als veins que col·laboraren amb la festa per a que els fills de les families immigrants, vingudes de sudamèrica, pugueren celebrar una tradició que els havia arribat des de els EEUU i que ja entien com a pròpia. Recollir llepolies per les cases.

Jo no la celebraré d'eixa manera però em sembla molt respectable que altres ho vulguen fer. I no, no hi ha cap irònia. Jo no tinc cap por, ni el dia de halloween.

També desitge que eixes familiess puguen conèixer el que és ... per exemple, la falla del meu barri, participar del grup de teatre en valencià, aprendre a tocar la dolçaina i jugar al truc, a cuinar una paella amb socarrat, i a eixes coses tan valencianotes que al cap-i-casal i a molts altres llocs, encara s'estilen una miqueta. La falla del barri, epr cert, també celebra el halloween.
Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com