divendres, 28 de març del 2008

Falles, pasqua i quiròfan.

- Actualitza! - Em diu Andreu només connectar-me al messenger.

La veritat he estat molts dies sense mínimes ganes d'actualitzar per parlar de política. Han passat ja les falles i la setmana santa, (o la setmana "Fanta" tal i com la batejava el sempre enginyós monument efímer de Na Jordana) i ens hem plantat en la pasqua de mones i catxirulos sense poder complir amb els meus fillols que estan lluny de la ciutat. D'haver-se quedat per ací potser els hauria portat al Bioparc. Ara, si avancen el seu retorn hauran de conformar-se amb contemplar el terrible Hamster gegant que tenen com a padrí.
Sí, finalment ahir vaig passar per quiròfan per a que m'extragueren els 4 queixals de l'enteniment després de més de dos anys d'espera. Sort del xut de "nosequè" que em foteren via injecció al cul només ingressar per que anava ca(rre)gat de nervis. De l'operació per sort no recorde res doncs estava baix els efectes de l'anestèsia general. Amb 4 queixals menys i llàgrimes als ulls vaig despertar hores després de la intervenció. Fou una de les sensacions més curioses que he experimentat en la meua vida.
El cas es que hui tinc la cara com si m'haguera engreixat 200 kilos d'una tacada. De fet vore'm a l'espill em recorda molt a Don Eusebio el professor de Gomaespuminglis. No us donaré l'oportunitat de comprovar-ho però podeu fer-se una idea ací.
En definitiva, que disculpeu l'absència i el retard. En un parell de dies torne donar la cara... això si, a poder ser desunflada.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

haha

Eres un crack.


...
Ara són els teus queixals; en 2011 els que s'unflaran són els seus collons.

Ale, salut i que guanyeu la puta copa... xotos!^^

En Muntaner ha dit...

Hola, Pere,

Ànims en este procés postoperatori. Fa uns anys, quan només en tenia 14, jo també vaig haver de patir vàries operacions de boca, i l'únic que em van adormir va ser la zona afectada, per la qual cosa vaig passar-me unes quantes hores patint...

La setmana que ve ja estic pel cap i casal, de nou. Quan et vinga bé podem quedar i em "joomlitzes".

Salutacions.

Fran Ferri ha dit...

Ànim xato que son dos dies!!

Rosella ha dit...

ieps, com va la cosa? a mi me'n llevaren 2 però anestèsia local i dues operacion...no sé què és millor però ara, paciència!

Bon Dia Comunicacio SL ha dit...

“SOM CINC MILIONS”
El PP gastara el lema “Somos cinco millones” per a la recollida de signatures per demanar més finançament.
Fem NOSALTRES UNA EN VALENCIÀ IGUAL. “SOM CINC MILIONS” trobe que seria un bon cop d’efecte cap ala societata ells en castellà i nosaltres en valencià.
Abanda de que trobe que un partit nacionalista comel nostre ha d’estar en l’orbita de demanar més finançament, si ara es eixa pos eixa sense renunciar a futures reclamacions més justes encara com el concert economic.
Però el moment requerix donar pases i a més seria una forma de començar a mobilitzar als nostres, de aprofitar el poder Mucipal, mocions, etc,

MENEJEMNOS. que he de fer per a que este spropostes es tinguen al mensy en compter ?

Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com