dimarts, 13 de juliol del 2010

Visc a Espanya - Adéu Catalunya

Adéu Catalunya
Ni les tertúlies polítiques de TV3, ni els inexistents debats de Canal 9ni encara menys les xarradetes polítiques dels magazins matutins de les televisions estatals. El millor comentari sobre la sentència del Tribunal Constitucional respecte a l’Estatut de Catalunya l’he llegit a una conversa privada amb un bon amic quan em va dir : “Em fa por que es trenque Espanya sobretot perquè jo em quede dins”.

 Llegir més a Pica'm


Visc a Espanya
Anit el gol de la selecció espanyola em pillà a la dutxa. Vaig encendre la televisió a la pròrroga no tant per assabentar-me del resultat - hi era suficient amb tindre la finestra oberta- com per veure apocalíptic xiulit de l’àrbitre que finalment vaig rebre muntat a la bicicleta d’una València prèviament deserta. Llegir més a Pica'm
Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com