dilluns, 29 d’agost del 2005

La cartera.

Imagineu-se l'escena: Un tipet d'uns 23 anys corrent a les 4 de la vesprada dun dia laborable d'agost amb espardenyes i una bandera taronja darrere d'un autobus des de el complex esportiu de la Petxina fins a l'hospital La Fe de la Ciutat de València. Doncs eixe era jo tractant d'aconseguir parar l'autobus en el que m'havien furtat la cartera.
Quina mala sort tu, per a una vegada a l'any que tinc més de 10 euros a la cartera va i me la furten. I quina cara s'em va qquedar quan arribe al Bus i veig que la cartera ja no està. Ves i anula targetes de dèbit, la de compra del Mercadona, renova el SIP, la de la Seguretat Social, el DNI i fins i tot el carnet d'afiliació del BLOC. Com per a que després al dia següient t'aparega la cartera... Per cert Nati, que és una treballadora del servei de neteja de l'Ajuntament, segur que no llegeix estes ratlles però gràcies per prendre't la molestia de recollir-la de terra, buscar el meu telèfon i avisar.
Alguna vegada vos ha passat això? Xe, quina ràbia dona. No es pot ser tant despistat. Com no tot són notícies roïnes he de dir que m'han tornat a fer padrí ique han pogut canviar la data del bateig per que puga anar..., que tinc mòbil nou heretat de ma germana i que li he superat ja el seu high score al joc de les boletes. N'hi ha de més bones però no les direm per no atraure la mala sort.
en qualsevol acs no he sigut agracia amb el premi de divendres del cupó de l'ONCE. Continue sent pobre, i ara, amb 50 euros menys, que són els que duia a la cartera...
S'accepten almoines...
Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com