diumenge, 21 d’agost del 2005

Jugant a la catalana


Recordeu aquell joc del programa de Raffaela Carrà de ''Y si fuera''?? No em poseu eixa cara, que ja en fa molt d'això.. Doncs bé, jugant en eixos termes gràcies a www.democraciaweb.com es pot un preguntar en quin espectre ideològic es trobaria si visquera a Catalunya. allà per descomptat tenen dos eixos ben definits i rellevants. Al nostre país l'eix València-Espanya no compta per a la majoria d'estudis que es realitzen. Estaria bé fer-ne un joc com este adaptat a la realitat d'ideologies i electorats del País Valencià. A vore si algun dia em dona epr acabar la carrera i fer-ho jo mateix, ja que estem i si em dona per a tant.
Per cert el puntet roig es suposa que seria jo, el verd es suposa que és el lloc on jo em pense situat.

4 comentaris:

Tagarinet ha dit...

A mi me pareix un joc per a "sociòlegs" (o creat per ells), per després d'unes quantes participacions, acabar dient-nos com és el nostre poble i quina tendència segueix.
O potser, per a assessorar als "líders", què i que no s'ha de dir o s'ha de callar.
Un joc a la fi, que pot acabar desvariant un programa polític d'algun incaut que s'ho creu.
Alerta!... i jugueu, jugueu!... Va de bo!.

Jorco ha dit...

I on s'hi clavaria el Bloc, en aquest diagrama?

Tagarinet ha dit...

Bona pregunta, Jorco, però qui hauria de respondre-la?

Anònim ha dit...

xè home, si està clar.
La teoria del punt gros. Per als uqe no la conegau. El bloc estaria en un punt que abarcaria els dos quadrants superiorss

Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com