diumenge, 11 de setembre del 2005

Mai més?

Al final serà cert que el sofa de ca els iaios és gafe. Tot i que si ho mirem d'una altra perspectiva en ell s'han arreglat moltes coses.. Siga com siga anit vaig eixir d'una d'eixes crisis que duren 2 o tres dies. Vaig segellar l'eixida del tunel amb una nova pel.lí de la Filmo. No se si esta em farà mereixedora d'eixes ulleres de pasta negres que tant desitge però com a mínim em va agradar.

Finding Neverland és més que entretinguda i pel que vaig comprovar és una d'eixes obres que fa plorar també al del costat i no només a mi. Dic això per que sóc d'emoció fàcil i no puc ser vist com a mesura universal. A més a més em feu pensar una miqueta. Sobre? Realment patisc de la síndrome de Peter Pan?. Encara no ho donat amb la resposta. Massa contradiccions.. però en qualsevol cas més fàcil identificar-me amb la pel.lícula.. si no sóc Peter Pan ben podria ser Peter, sense més. O potser una combinació fiffty/fifty de tots dos i a la valenciana...


Açò no volia ser una crítica cinematogràfica, que això ja ho fa Pabloco al Diari Parlem, però en qualsevol acs si teniu oportunitat no deixeu de vore-la.

D'altra banda he de dir que les festes d'Algemesí, si no ho estan ja, haurien d'estar protegides com a patrimoni cultural dels valencians.I fent gala de la nostra generositat, patrimoni de la humanitat.

Per la meua part intentaré que en futures ocasions la festa siga plena. sempre em passa alguna cosa que em fot.. i li fot, la festa a mi i ''a mis circunstancias''. 2 de 2 no és massa bona estadística. Com que la efsta d'algemesí és massa bonica per a ser gafe pensaré que potser ha estat en part culpa meua. Procurarem que no torne a passar mai més.

i si volsatres no heu anat mai no deixeu de fer-ho el proper 8 de setembre. I a poder ser amb bona companyia, com va ser el meu cas, i amb l'ànim de que no res vos xafe la festa.
PS: Catalunya haurà d'esperar. Un altre any et visitaré per felicitar-te, no per la teua desfeta que 7 anys abans patirem sinó pel manteniment de la teua plena voluntat per eixir el pou. això si, no et confies massa que qualsevol dia els valencians fem un sprint i t'avancem. Qualsevol dia.. qualsevol dia.
Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com