dissabte, 18 de febrer del 2006

No ens coneixem

Ahir vaig estar a la FNAC, a la presentació del primer disc de la Beniterranea, un grup d'estos que com digué la seua cantant fan "fussió om vulgueu dir-li" partir de música tradicional valenciana.

No sóc molt entusiasta d'este estil de música però la veritat és que m'ho vaig passar bé i fins i tot s'em va fer molt curtet cosa que la cantant detectà i pel que ens convidà a comprar-nos el disc. Així ho fèrem i com nosaltres alguns quants més. i això que el disc estava ben amagat a les prestatgeries de dalt.

A dir veritat el que m'agradaria destacar d'esta experència és que entre tota la gent que hi havia no vaig conèixer a ningú, un fet queem provocà una profunda satisfacció.

Digueu-me tonto si voleu però és molt satisfactori vore que a una sala plena, d'un important recinte comercial del cap-i-casal es presenta un disc en valencià i cap dels assistents m'és conegut.

La nostra acusada endogamia va tindre ahir una excepció. Confie en viure exeriències similars en el futur. Seria molt positiu que la familia cresquera i ho fera de tal manera que algun dia qualsevol de nosaltres enstrobarem entre perfectes desconeguts. Seria si més no, un símptoma de normalitat.


2 comentaris:

Anònim ha dit...

I com es dia el grup?

Òscar
racocatala.com/opb

Pere Fuset ha dit...

La Beniterranea

Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com