dijous, 22 de juny del 2006

Balcons (III)

- L'alcalde de Paiporta, molt enginyós ell, ha decidit retirar les banderes europea i valenciana del balcó de l'ajuntament per a que només onege l'espanyola i ainimar així a "la selección". Ja sabeu..Opà, vamo a por er mundià!. El meu amic Rafa de Mislataes preguntava si deixarà només la senyera quan guanye el València CF algun títol o al pujar el Llevant UE. Obviàment és una pregunta retòrica...

- Minut i marcador: A dues setmanes de la TMF, i al meu entorn més directe "Jo no t'espere 3- Vaticà 1". Resultat parcial és clar. En qualsevol cas serà millor parlar en termes qualitatius que no quantitatius.

- Gon m'ha confessat que esperarà el moment addient per a penjar la pancarta. Natxo, per contra , ja té el baló plé de groc i blanc. He amenaçat amb segrestar-li el pardal (l'engabiat, que no l'altre) però Charo, sa mare, no pareix acovardir-se.

- Dissabte, a les 19,30 hores, i a la Plaça de la Reina és la mani de l'orgull com recorda Pablo a un comentari (per cert, ens vorem allí, amb o sense Xavi). En alguna que altra localitat penjaran del balcó consistorial la bandera multicolor, la de la diversitat sexual. Dissortadament entre ells no estarà la Ciutat de València.

- Hi ha altre balcó, intern, des del que mire la meua vida passar. Amb relativa claredat veig el principi del carrer , però no arribe a distinguir el final. Espere tindre bona perspectiva per a no equivocar-me. En qualsevol cas un és un i les seus circumstàncies... i les dels demés, afegiria jo.
Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com