dimecres, 13 de setembre del 2006

Fem un pacte

La campanya Adéu PP em porta de cap, i com més la treballe més mogudetes m'imagine, és una espiral viciosa. Tot i això Enric Gil encara no ha parlat d'ella, o més concretament del concurs de vídeos, al seu blog, que per cert sembla ser molt visitat. No em sopren per que n'hi ha prou que li faces un encàrrec com per a que ell, decidisca no fer-ho. Artistes, tots són iguals!

No obstant, tot i el seu bloqueig, la iniciativa avança i en les properes setmanes serà el propi BLOC qui s'estrene com poc després farà el BLOC JOVE. Ja ho voreu i probablement fins i tot us agradarà. O no, que tiquismiquis també hi sou alguns...

Com que tothom d'esta òrbita em pregunta pel pacte, i em fa por entrar al messenger vull aprofitar esta finestreta pública i oberta 24 hores per dir que els valencianistes ja hem tancat un pacte, amb la societat valenciana i passa per ser útil per al canvi polític. I com que som gent de paraula és una promesa que pensem cumplir.
I ni la barrera del 5% ni la que impulsen alguns sectors dels qui haurien de ser aliats del canvi poden suposar un obstacle per passar pàgina, que ja toca .

El país ho està demanant a crits. Què potser s'heu tornat sords?
Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com