dimecres, 18 d’octubre del 2006

Concerts


Dissabte el concert d'Antònia Font a Carcaixent va estar molt guai. Ho va estar tot i que eixa fou la paraula que més vaig trobar a faltar (mentida, en realitat fou una altra.. però eixa és una altra història...) puix els balears no ens obsequiaren amb la cançó d'Extraterrestres. Els ho haurem de perdonar.. tot i els kilometres d'una vesprada València-Silla-Xàtiva-Carcaixent

Hui he anat a un altre concert, per compensar algunes coses de l'altre i per que realment m'abellia. Esta vegada era un valencià, Joan Amèric, qui ens feia cantar. "Tira avant, pam a pam... que encara queda camí...". Alguns fins i tot amb vocació polifònica.

M'ha fet gràcia enrecordar-me que potser este fora l'autor del primer CD de música que em comprara amb els meus diners. Obert. Sense dubte fou el primer en valencià i si no m'enganye, com dic, el primer que em vaig comprar jo, al Crisol del carrer Borriana, quan pegava una ullada a les prestatgeries de llibres, especialment als escrits de la triple B. (afotunadament una d'estes B, Natxo Bellido, acabà per regalar-me el llibre que mai vaig poder comprar-me).

Amèric ens fa una proposta abans de cantar una cançó: si no trobem una mitja taronja, podem menjar moltes mandarines. Si estes amarguen són llimes, si tot i amargar deien un regust dolcet són pomelos.

Jo us propose que l'escolteu i amb els ulls tancats penseu que la música en valencià és música, i a més a més en valencià. Per als qui sovint cantem lloes a la pàtria (o a la ciutadania o..) .. no negaré que ambmolt de gust.. de quan en quan és un plaer recomfortant aproximar-se a la normalitat. Que li ho diguen a un músic furtiu i un comptador de sargantanes que també estaven pel públic... ;)

PS: La imatge, del concert de Carcaixent, il·lustra com efectivament els qui fem política ens matem per eixir en la foto. Gràcies, especialment a Clareta ,Jordi i a Amparo, per eixos moments!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hahaha, m'ha fet gràcia la foto, estava recordant el moment ara XD Molt original això de les taronges! En novembre toquen a el Loco, mirarem a vore si ens toquen Extraterrestres!

Alae ha dit...

"si no trobem una mitja taronja, podem menjar moltes mandarines. Si estes amarguen són llimes, si tot i amargar deien un regust dolcet són pomelos." Molt bo!
Per cert, gràcies per voler-me tant i ficar-me dues vegades a "blogs interessants", hehe

Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com