dissabte, 10 de març del 2007

Coses que em perdré...

Hui m'he adonat que açò del blog servix com una espècie de GPS amb retard quan li comentava a Rosa de Callosa que esta precampanya estava fent més kilòmetres que una orquestra en estiu. Li ho deia a Benidorm a un altre sopar de dinamització del BLOC i després d'haver fet parada a Sueca amb una sala abarrotada (jure que no és cap exageració) on es presentava a Baldoví com a candidat a l'alcaldia . D'haver-me pogut clonar haguera estat també a Gandia on presentaven unes listes amb 6 membres del BLOC JOVE.

Ara arribe a casa on no em gitaré sense fullejar el Pensat i Fet, que com l'any passat em sorpren gratament tant per maquetació com per continguts i demà, sense escurar els plats del dinar faré camí cap a El Campello per a seguir insistint en la idea de fomentar la mobilització de la joventut per a un canvi que a banda de necessari és possible.

Amb tant de viatge amunt i avall em perdré algunes coses, entre elles el procés de plantà d'una secció especial que enguany (a jutjar pel que he vist a la premsa fallera) no destacarà per innovació ni originalitat. Em perdré també el fastuós miting d'Esquerra al Palau de Congressos de València (quins recursos tu!!) amb la previsible esceneta melodramàtica protagonitzada pels anticatalanistes a les seues portes. Possiblement tampoc podré fer seguiment radiofònic de l'enèsima mani del PP, per fi a cara descoberta, en contra del que ells anomenen "zETAp".

I, ah! també em perdré el "partido del siglo", Barça-Madrid! (Ja m'ho perdonareu alguns però com a pseudo-xoto que sóc espere que empaten i augmenten així les opcions del València CF de fer una temporada digna. Tot i que amb el meu club em quede eixa sensació agredolça de vore com un sentiment està gestionat per una directiva tan poc útil per al país encara no tire la tovallola...)

De totes les coses que em perdré per anar amb l'Albert i Maite cap a l'Alacantí i dur l'Adéu PP de nou cap al sud potser la que més em dolga serà la de no passar-me per les festes de la Magdalena. Clar que esta setmana tindré més oportunitats fins que arriben les falles... si puc, aniré.
Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com