dimarts, 6 de març del 2007

València, t'estime

Divendres vaig estar a Ondara primer i Pego després acompanyant a Morera a un dels nombrosos sopars de dinamització que el BLOC està fent pel país. Dijous havia sigut el torn de la Ciutat de València però m'ho vaig perdre per tal de fer una visita al col·lectiu d'Elx, en l'enèsima ocasió en la que visite el sud des de que em nomenaren Portaveu Nacional del BLOC JOVE.

Amb tant de viatge , dissabte i diumenge m'abellia quedar-me a casa, i fins i tot desconnectar-me de mòbil i ordinador per unes hores.
Tal i com vaig fer el cap de setmana anterior optí pel cinema i la bona companyia.

Si diumenge passat vaig acompanyar al meu fillol a l'Hemisfèric a vore un reportatge sobre el Nil, esta vegada tocava una de Cinema Babel (un dels pocs amb forta presència de cinema europeu) tot i no lluir, pel moment ulleres de pasta negres.

A l'eixir del cinema el meu acompanyant em va reptar: "A vore quant de temps tardes en dir que t'ha agradat la pel·lí"

Efectivament, Paris je t'aime, em va fer passar una estona molt entretinguda. I tot i que potser alguna gent la trobara excessivament nyonya em va despertar les ganes de redescobrir la ciutat de l'amor. Em faig el propòsit de visitar-la a l'estiu quan hagen passat les eleccions i una majoria de progrés ocupe les Corts.

Pel moment em quede amb l'estima cap al país que ens suggerixen els curts participants del www.jaentenimprou.org amb tota la càrrega de denúncia i compromís que comporta. Això també és amor.

PS: Els propers dies els passaré atrapat per la mercadotècnia electoral. Desitgeu-me sort!

1 comentari:

Anònim ha dit...

València, t'estime... una frase preciosa. Molta sort.

Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com