dijous, 19 de juliol del 2007

Rebentada

Dilluns a Amsterdam vaig rebre un bon grapat de sms i cridades d'amics i amigues felicitant-me per l'aniversari, per manca de saldo no vaig poder donar-los les gràcies. (ho faig des d'ací) Hi hagué també una altra cridada telefònica que no em va fer tanta gràcia... La llogatera m'advertia que alguna cosa havia rebentat a ma casa per que l'aigua s'havia escampat pel pis de baix. Ma casa convertida en un canal d'Amsterdam? Genial!

Ningú no m'advertí però que alguna altra cosa havia rebentat per la política valenciana. No fou fins anit quan vaig connectar-me al correu electrònic quan vaig assabentar-me del caliu que havia agarrat l'enfrontament intern a EUPV i les seues conseqüències al grup parlamentari del Compromís del que formen part el president i el secretari general del meu partit.

Caram! Com deia algú a un comentari, no me puc anar uns dies del país sense que passe alguna cosa! Clar que llegint els comentaris veig que també hi ha qui haguera preferit que em quedara una bona temporada entre tulipans i plantes de marihuana... jo entre ells, per cert.

El cas és que la situació no és en absolut agradable i cómoda. Encara no he tingut temps de comentar els detalls amb molta gent però compartisc en l'esperit la lectura que fan Pepa Chesa o Enric Morera als seus blogs així com el comunicat de l'Executiva Nacional que podeu trobar a www.bloc.ws . Em preocupa però la lectura que a la societat valenciana i molt especialment les milers de persones que han dipositat la seua confiança en la nostra oferta electoral. No és fàcil d'explicar. Espere que amb pedagogia siguem capaços de fer entendre les decisions que en un context com este no són, ni previsiblement seran, excessivament fàcils .

Mentre ho intentem i la crisi ens porta a un o altre camí haurem de continuar fent país i reforçant el major i més valuós instrument que té el valencianisme polític a este país. Jo mateix tinc previst acudir a 5 reunions de constitució de nous col·lectius del BLOC JOVE els propers dies. Bon senyal! Ara mateix de fet, me'n vaig a una. Ja us contaré!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja no estem per agarrar-no-la amb paper de fumar.
Si cal fer política es fa.
Si EU vol aplicar "la letra con sangre entra" del pacte sense atendre a raons, jo dic no.
No és, ni "por asomo" comparable el perfil professional de Xambó i el de Sanchis. Ho sent per EU, però quan ú s'equivoca amb l'elecció per això està el soci, per advertir-li-ho.
A mí, Morera em convenç i Bort no. A Chesa li done la raó, però no a Sixto (que s'encaboten amb el Kremlim). I, mira, ja no estem en eixos temps.
Endavant Bloc.

Anònim ha dit...

La veritat es que esta situació done una miqueta de llàstima, i Canal 9 segurament haurà fet publicitat d'este problema intern. Esperem que s'arregle prompte.
Per altra part, a veure com continua aquesta legislatura. Espere que no hi haja massa sang i el Bloc ixca mal parat.

Nomdedéu ha dit...

no sabia que era el teu aniversari. Felicitats! 25! Déus!!! On queden?!?!?!

Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com