dimarts, 5 de desembre de 2006

La fí de la corrupció

Marketing viral, ho veierem amb el Amo a Laura de la MTV, el robatori de l'escó de Zapaero per la campanya contra la pobresa i ara veiem que "el fin de la corrupción" és també una enginyosa campanya publicitària per a la pmoció de corrupció en Miami. Decebedor? No, per què tot i què pensí què podia estar al darrere una organització política juvenil i no la Universal ha aconseguit cridar l'atenció sobre un fenòmen que estem patint a molts ajuntaments, generalment relacionada amb la pressió urbanística.
La fi de la corrupció a terres valencianes potser no arribe el 5 de desembre com resava la campanya. Però em jugue un parell de cafes a que pot començar a forjar-se després del 27 de mag pròxim. Potser no comptarem amb un marketing tan ben pensat com el d'esta empresa però tenim l'Adéu PP, i ara no parle de la campanya qe hem fet al BLOC JOVE... parle del desig de canvi polític que cada dia és major a la societat valenciana.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo tb comence a pensar que va notant-se en l'ambient les ganes d'un adéu-PP sonat. Ja vas vore a Carlet que per gent, amb ganes i disposada a treballar per fer que això siga possible, no serà.

Per cert, m'ha agradat molt la frase: "els freaks de hui són els pioners de demà"