dilluns, 29 de gener del 2007

Valònia?

Per una vegada estic d'acord amb En Montilla. Si té raó donem-s'ho-li-la! ;)

M'agrada molt dotorejar pel youtube per a trobar vídeos de Polònia. Ja no puc fer-ho per la tele puix encarano tinc un decodificador de TDT.

S'imagineu un Polònia a la valenciana? Amb imitacions de Camps, Fabra, Pla, Marcos i Morera (d'Enric ja m'encarregue jo com ja vaig proposar a un altre post).

Riure's d'un mateix és molt saludable més encara quan es fa col·lectivament i amb els polítics com excusa. En eixe cas fins i tot es reforça la pròpia imatge col·lectiva i això és quelcom que no ens sobra als valencians molt donats a desvalencianitzar la nostra perspectiva.

A Canal 9 però no és habitual que es parle de política, Motes i els seus preferixen fer "política" a parlar d'ella. El resultat faria riure de no ser per que és tracta d'un ens públic. I això és més bé per a plorar.

PS: Si voleu vore un vídeo molt bó entreu a http://www.youtube.com/watch?v=fFd3z3gGVCk

PS2: L'extranya excepció que confirma la regla és Autoindefinits. Els resultats són positius i demostren que voler... és poder

Coalició Compromís BLOCBLOC JOVE Tirant lo Blanc escola valenciana Inbtersindical valenciana Valencianisme.com